Brev:
Baby og mad galt i halsen
23. oktober 2014
Alder:
8 mdr.
Baby og mad galt i halsen
Kære Helen,
Min dejlige datter er nu omkring otte måneder. Hun spiser masser af mad. Men det er blendet til pure! Sagen er den, at jeg er så bange for, at hun går kløjs i det, så mad er stadig tynd mos, og hun får vand af en sutteflaske. Har prøvet med kop, men hun får det altid galt i halsen.
I ny og næ sidder hun ned et stykke banan og elsker det, men så får hun et alt for stort stykke i munden, og mor her bliver panisk. Jeg har undersøgt baby førstehjælp, og det burde jeg nok tage til. Et par gange er hun gået kløjs i en tør skorpe på et brød, som min kæreste har givet hende på restaurant. Kan simpelthen ikke overskue, hvis det skulle ske, mens jeg er alene, men jeg vil heller ikke bremse hendes udvikling.
Hvad skal jeg gøre? Hun har seks tænder, så kan man stole på, at hun "kan finde ud af det?" Hun er så nysgerrig og vil så gerne! Det virker jo skørt så, men kan ikke klare tanken om, at der sker hende noget som helst. Tak for hjælpen.
Hilsner fra moren
til verdens bedste datter